29 september 2011

Limu limu limu...

Då var bebemassage testat..and I kind of liked it...eller iaf gumman..hon har aldri varit så länge tyst o nöjd då hon luggit på en filt på golve..vi massera knackorvsbenen o masun idag, allt går ut på att få ut typ dålig energi och spänning och ge ny energi, dessutom få tjocktarmen aktiverad..vilke definitivt lyckades:D nästa gång blir det armarna och bröstkorgen med i spelet:)

Efter detta kom min kära syster med sin urgulliga bebe..MITT ikioma fadderbarn..hit på besök, it was nice:) Kusinerna hade även lite sällskap av varandra.

                                                                       Kusinerna <3

Jag har insett att jag dricker way too much limssa, men jag trösta mig med det att jag får dricka överdoser av det nu för när jag blir gammal så kommer jag inte kunna dricka mer..för jag inte får upp limssaflaskorna..GUD vika krafter man får ha för att få upp en såndän flaska..eller kanske det bara är ett sign att jag borde börja träna? iik!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar