17 oktober 2011

Pills...

..min vise svärmor fick mig på andra tankar igår, ät D-vitamin, ok, det är inte första gången jag hört om detta, får typ varje gång höra om det hos rådgivningen, men NU tänkte jag faktist försöka hålla detta löfte, kanske man skulle bli piggare och allmänt må bättre? lets give it a try at least.

Nu har jag även fått batterier till min våg, the countdown can start, 14kg har försvunnit sen bebe föddes, men d va ju bara bebevatten och kakor o äckel som försvann, skyddsringen kring magen är ännu kvar, och den skall bort bort bort!! Så jag challenge myself nu, 4kg bort på 2mån, och många centimetrar kring mage och lår. Tur har jag en aktiv syster som man kan gå ut och gå med och göra andra aktiviteter, och sedan min granne Ansku som jag kan sporta kvällslenkkin med, perfekt:)

Titta inte på henne, titta på mina jeans, jag ryms i dem!!
Ps. köp aldrig denna dryck, smakar piss, ursäkta...urin.

Stackars Mira som blev bjuden på denna sörja igår..

2 kommentarer:

  1. HAHA! Tur att jag satt och koncentrerade mig på er lilla fröken, så jag märkte inte att jag drack urin. :P

    SvaraRadera
  2. haha:D nå jag tog en slurk av det och tänkte storkna..nästa gpng bjuder vi på äkta cocacola:)

    SvaraRadera