26 oktober 2011

Tips..

..ifall jag nu har någo läsare så kanske just DU kan hjälpa mig? Köpte för bara någon vecka sedan ett par uunderbara farkkun från sverige. Då jag pröva dem i butiken var dom perfekta, kanske tom lite för spända, men nu bara hänger dom, sitter inte alls, och nej, jag har inte gått ner i vikt så kan inte skylla på det. Materialet är såndänt stretchfarkkutyg, så hur skall jag få dessa att sitta igen? Dom är allti bra ett par timmar efter att dom är nytvättade, men sen händer det igen, grr. Så skall man tvätta dom i typ 60grader eller nåt? så dom krympper lite? HELP!!

Ser typ ut såhär nu..grr..

Idag ha gumman varit super aktiv, ville inte aalls fara och sova, så hon har hengailla med mig i tre timmar, det är inte vanligt här. Hoppas nu på att hon skall sova lite så jag får dricka mitt kaffe, mitt kaffe är viktigt för mig.

Idag har vi fått gummans tarra, skall och söka den, så får ni se hur fin den är, även vårt sovrumme har fått en ny make up, i´ll show you later, men kan säga att jag ääälskar det och vill vara där hela tiden:)

Vill inte sova..

4 kommentarer:

  1. du får inte använda sköljmedel när du tvättar jeansen...eller så ät mer så du fyller upp dem!!

    SvaraRadera
  2. haha..joo tack fö d:D o ja sätter int sköljmedel..bara pulver...so i dont get it!!!

    SvaraRadera
  3. Ett par mina farkkun krympte i torktumlaren dit min mamma av misstag hade stoppat dem för många år sedan. Jag har ett lite liknande problem med ett par farkkushorts för tillfället och de krympte nog lite i svärmors torktumlare. Du kunde testa det.

    SvaraRadera
  4. uuh..tack för tipset!! min mor har en torktumlare, tyvärr är den välan sönder för tillfället, men får se till att hon fixar den så jag får mina farkkun i shick igen:)

    SvaraRadera