16 oktober 2011

A tribute to my bebe..

Nu kommer min mammas mardröm i repris, jag skall nämligen skaffa en till tatuering, en tatuering som jag redan lääänge planerat och vilat ha, vill visa min uppskattning till mitt barn, något som är evigt och som jag sedan tar med mig till graven. Har ännu dock inte kunnat helt till 100% bestämma hurdan, eller är nu ganska säker på vad det blir men inte texten, skall nämligen ta en print av hennes söta fot, och sätta endera födelsedatumet eller namnet under eller ovanför foten.
Har lite googlat på tatueringar och ser att jag inte är den enda som tänkt på denna idé, tyvärr, så helt unik blir jag inte, men foten i sig är ju det:)
Här är ett exempel på en som jag tycker är fin..


Gillar denna, men själva foten får gärna vara mörkare, och fonten passar inte tycker jag, så den skille få vara annorlunda. Så tanken är då alltså troligen vänstra foten, c.4x2cm stor, pluss namn eller födelsedatum ovan eller under. Sen när det nångång kommer flera barn så sätter jag den bebens fot under, och då högra foten. Och vart denna tattoo skall komma? joo i nacken:) Try to sleep well mother<3

1 kommentar:

  1. hahaha älskar särskilt sista meningen :D
    men idén är faktist härlig :) fonten sku ju kunna vara lite barnslig med tanke på teman :)

    SvaraRadera