27 oktober 2011

Urk..

..och så var det sista babymassagekurssen idag, tyvärr var gumman inte på bästa humör så blev inte mycke massage, men desstu mera smaskande, blev nämligen bjudna på enorma berlinermunkkar med grädde och sylt i, och såklart skall jag proppa i mig en hel, så nu mår jag pytonorm och tror jag gått upp iaf 2kg extra, suck, nå tur är det innebandy idag igen.


Gah, har sån hinku på att resa, vill någonstans, se en massa, uppleva saker tillsammans me gumman och gubben förståss, man har ju all tid i världen känns det som, så då fattas bara pengar och Freddy, hur får man dom att komma med?

Imorgon slipper vi och se på nyfödd bebe, Freddys best man har blivit pappa och Jaana mamma, vi är så glada för deras skull och ser fram emot att få se deras sötis. Roligt med barn, kan inte fler personer skaffa barn? Barn barn barn!!

gumman med mina lösa farkkun..

2 kommentarer:

  1. Oj vad passligt, flickorna kommer att ha mycke roligt tillsammans när de blir större!

    SvaraRadera
  2. jaa men absolut, int e d ju ba nån månads skillna o d märks nu ingenstans sen när dom e lite äldre:) sen kan gumman lära sig lite finska oxo av henne:)

    SvaraRadera