2 november 2011

Testing..

..nåja nu har man fått lillen att somna, hoh, hon är världens härligaste men lite väl krävande för tillfället, det skall vara famnen hela tiden, annors är det skrik, och sen just med hennes magen, den bara vrider och har sig, stackarn. Så nu skall vi lite testa olika taktiker, idag har jag lämnat henner droppar bort, men bara för någon dag för att se ifall det blir någon skillnad, sedan hamnar jag själv på diet, inge choko, rågbröd, ägg, mjölk, vete, sitrusfrukter, osv..listan är lååång, så vi skall se ifall det hjälper henne. Om inte så har jag läst om zonterapi, det sägs hjälpa, låter verkligen intressant, man vill ju själv gå på sådant nu, att dom kan behandla hela kroppen från foten, wow. So why not prova på det?

På lörda blir det gummans namngivning, sen är hennes namn officiellt:) Stor flicka <3
Så denna vecka kommer att gå lika snabbt än en gång, snart sitter man ju tillbaka på jobbet, iik.
Men på tal om jobb, vart vill jag jobba i framtiden!? vill jag tillbaka till barnklinikens jour, eller blir det en avdelning, eller borgå? INTE sibbo, tyvärr.

Idag skall jag och köpa en ny innebandymaila, får inte spela med min gamla mera..den är så gammal att den inte ens tillverkas mera och har inte gjort det på en tid. ups.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar