26 januari 2012

Cant sleep..

..har bildat ett problem..jag får inte sömn, jag är yrvaken och klockan närmar sig 1:00. Det är samma varje natt, Freddy somnar på en minut och jag blir och yrar på datorn, vilket leder till att jag piggnar ännu mer till. Problemet har även blivit kvar efter Noomis vaknande på nätterna, vill inte ge mig ro till att somna för att jag vet att hon snart skriker och jag måste gå och trösta henne..

Min sjukdom fortsätter..än en gång fyndat en massa pop, det har blivit en sådan sjuk att jag snart inte mera ens kollar storleken på plagget eller plagget i sig utan bara ser logon och så tar jag det. Someone take me to rehab!!!

Jag vill ha granna leggingsar, typ turkosa eller ljusröda. Jag måst få shoppa!! ANGST!!

Me likeyyy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar