12 januari 2012

I dream..

Jag har drömmar. ännu också. Det är mycket jag skulle villa med mitt liv före det är ÖVER. För mig är mitt liv över då jag blir 30, sen har jag inte rätt till att vara allt för ungdomlig mera, och kan inte börja med nya saker då för då är jag alltid den gamla i gruppen.
Saker som jag då skulle vilja göra före 30 är att börja dansa. Jag har drömt om att bli riktigt duktig på att dansa, modern dans, street..
Jag tror även att jag kan ha det inne i mig, att jag skulle klara av det, men tiden finns inte, och ingenstans att utföra denna konst. Då jag bodde i stan sökte jag upp en massa dansskolor, men det sket lite på sig då vi flytta hit, och jag fick min bebe. Nu är jag som en säck som bara sitter och drömmer mig bort, vill ju vara bra på någonting, är det försent att börja?
Min absoluta dröm är att någon få dansa i Lady Gagas musikvideo, too much of a big dream for this housewife?:D Whell, a girl can only dream.

Vem vill inte kunna dansa såhär--->


3 kommentarer:

  1. om du hittar nåt ställe vart man får fara på sånt, så ja kommer me!!

    SvaraRadera
  2. kommer du kommer du kommer du????? d sku va SÅÅÅÅ siiistiii!! d finns ju nog skolor, eller sånhäna platser där man dansar, allt från nybörjare till proffs..iaf finns d i hesa..men kanske d finns närmare? borgå? kerava? ja ska checka upp d!!!

    SvaraRadera
  3. joo ja kommer!! absolut! kolla upp så kan du visa sen imrn va du ha hitta :)))

    SvaraRadera