19 januari 2012

Mera svett..

..har just plogat vår STOOORA gård, hoh, tungt, och tror jag bröt ryggen typ. Kommi typ 2m snö hit, annors mysigt men inte lätt då man skall gå ut och gå med hundar barnvagn, totalt omöjligt.

Bra plats att sätta hundarna i, så hög snö omkring så de inte kan rymma.


Skulle ju även göra bebemat idag med min syster, hon skulle komma hit me Kalleville men någon idiot hade åkt med megarekka på deras små vägar och kört rakt ner i diket, så rekkan satt där hela dagen och anna kom ingen vart:/ Så denna dag har lite gått till spillo, tur är det innebandy ikväll ändå.

Visst blir ett hem så mycke mysigare med blommor? Säg JA. (och hälsa mannen er)

Ääälska rosor.

Jag vill ha en moccamaster, jag vill jag vill jag VILL. Någon som vill köpa vår kaffekokare? Hur bra som helst, men det är något med moccamastrarna som I like.

Mmm..kaffe.

Sett vår magnettavla? Ser ju ut som ett enda kaos. Kanske lite för många magneter? Aldrig är man nöjd, suck.

Typ 100st magneter,,usch..

4 kommentarer:

  1. Köp en riktig kaffemaskin istället :)

    SvaraRadera
  2. jaa kanske det, probleme kanske ba sku va d att ja int kan använda den:D fast om du kan så kan nog jag oxo;)

    SvaraRadera
  3. Var det inte jag som sa Moccamaster senast när du köpte ny kaffekokare.....

    SvaraRadera
  4. joooo...väfö lyssna ja int!!

    SvaraRadera