16 januari 2012

you wanna dance?

Idag börjar min nya karriär som Lady Gagas dansös, siistit. Är nog lite nervös över att vad det egentligen är jag satt mig in i, som tur kommer Ansku med mig. Är nästan mest nervös över hurdana människor där är, trådsmala 18åringar? 40åriga wannabes? hoppeligen en bra porukka.

Idag har jag än en gång betett mig som en gammal tant, gjorde det värsta man kan göra, och jag skäms, but here it comes...jag värmde upp kallt kaffe i MIKRON!! inte nog med det, men det smakar SKIT!

Kaffe från helvetet, är ju t.o.m. grått!!


Nu sitter jag och väntar på att min man skall komma hem, med sushi!! min dag förstördes igår då jag hörde att vi blivit bjudna till freddys sis och äta sushi..och han tacka nej!! så nu har jag haft sån äcklig himo på sushi att jag nästan blivit tokig, tack gode gud för take away sushi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar