15 februari 2012

Glad vändag < 3

Är lite sent ute, men never to late, right? I alla fall, glad vändag till er:)


Igår var jag då hos mamma och sydde mina flaggor, tog typ 4timmar och blev inte så snyggt, men iaf har jag gjort dom helt själv, och jag kunde till och med använda en symaskin, det är ungefär 10år sedan jag senast använde en sådan, så är ganska stolt. Bildbevis kommer lite senare, har inte ännu fått dom upp i hennes rum.

Dynvar blev det dock inte, blev för svårt, måste göra ett nytt försök en annan dag, suck..

Idag simmelisim, har inte många gånger kvar nu, vi bestämde nämligen att avsluta denna grej om en månad, dyrt är det som fan och sedan är det så kort tid och så många människor i en och samma bassäng. Så vi skall njuta nu av de sista gångerna, och i framtiden far vi sedan till simhallen och på sommaren till träsket:)

1 kommentar:

  1. Hurra! Ser fram emot Noomiplask i Fiskträsk i sommar...

    SvaraRadera