25 februari 2012

Immersby calling..

..jag flydde fältet och rymde bort till mina parenteser, att sitta en lördag kväll ensam är not my thing, eller ensam och ensam, skulle ju ha Noomi med mig, men lets face it, hon är inte den man vill ha en dialog med. Nu sitter då säkert många och gör sig i ordning för att partajja hela natten, andra kanske jobbar, måst säga att jag inte för tillfället saknar någondera av de aktiviteterna, har blivit lat, skönt att bara vara, se på melodifestivalen och smutta lite vin med familjen.

Det andra paradiset.
Idag råka jag även halvt söndra min egen bil, den är ful, jag skäms lite, blev lite rispig, no more comments.

Körde även nästan på en häst idag, så är det att bo på landet. Hästen kom ensam galoperande mot bilen, tur fatta den att akta MIG.

2 kommentarer:

  1. Haha, du är så rolig Lotta!!

    " ensam är not my thing, eller ensam och ensam, skulle ju ha Noomi med mig, men lets face int, hon är inte den man vill ha en dialog med. "

    "Körde även nästan på en häst idag, så är det att bo på landet. "

    Quote!! :D

    Tycker din lördag låter väldigt lockande, skall sitta ensam med böckerna och katterna och plugga, haha.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. ou gad du påmind mig just om hur dåligt jag skriver:D help!! joo det har faktist varit riktigt skönt.

    Åh...hoppas det är någo intressant du måste plugga iaf..så då känns d ju inte så farligt:) <3

    SvaraRadera