14 mars 2012

Snörvel part 2

..är uttråkad..solen skiner ute och jag sitter o snörvlar här inne, so sad, tycka synd om MIG!

Tänkte lite share vad jag håller vanligtvis på med på veckorna...eller denna vecka..

Babyrytmik-gruppen
På bilden ovanför ser ni min musikgrupp, eller Noomis musikgrupp. Noomi är enda flickbarnet i gruppen, så många potentiella pojkvänner hittar vi här. Och som ni ser, även andra är pop frälsta:) Trevlig grupp.




På bilderna ovanför ser ni nu mitt senaste projekt, nämligen Noomis gungstol. Denna gungstol är från min mammas ungdom, den var röd och ful från början, så ful att jag inte ville ta bild på den. Men nu är den vit, och har en grå fin krona på sitsen. Passar alltså bra in med vårt färgtema. Jag hoppas att Noomi kommer att uppskatta denna stol och kanske sitta i den inom en snar framtid medan hon ser på barnprogram:)

2 kommentarer:

  1. Röd och ful? Snyft. Den som ni så gärna gungade i som små... ;)Och min ungdom var nog förbi vid det laget, haha!

    SvaraRadera
  2. haha kerstin! :D
    vet inte hur den såg ut innan, men härlig e den nu iaf :) hoppas hon int blir en "härjare" så den sku hålla till hennes småttingar? :D

    SvaraRadera