10 maj 2012

Besvikelse..

...var idag till Itis och kolla in nya p.o.p. butiken, kan lätt säga att det var bara crap, hade ens väntat mig en ballong åt Noomi och kanske ett par byxor, men nada. Dåliga erbjudanden och inget roligt åt barnen, grr..



Men roligt var det i köpcentret för det, var med min syster där och gick omkring, bästa motionen ever. Noomi var överhullug och villa bara stå i vagnen och skrika och hoppa. Är helt mörbultad och sitter nu inburrad i soffan, tänker inte stiga upp härifrån förrän jag skall och sova..eller kanske jag blir här och sova...



På söndag är det morsdag, spännande, äntligen får även jag fira mig själv, eller bli uppvaktad för att vara ärlig. Själv tog jag ju Freddy till Tallinn för farsdags veckoslutet, bjöd på skumppa, övernattning på hotell och annsiktsvård...vad månne jag kan vänta mig?:)


2 kommentarer:

  1. usch va tråkit me en dåli PoP dag ;) vi orka sen int dra oss dit när Anna skrev att de int va nå vidare :)
    Väntar också med spänning vad M hittar på till morsdagen- skall bli intressant och se ;)

    SvaraRadera
  2. jaa d va verkligen ingenting att hänga i julgranen, crap, far i fortsättningen hellre till jumbo, dom har typ bättre erbjudanden på en vanlig vardag...men joo...ingen press på männen int:D haha

    SvaraRadera