31 maj 2012

Fynd..

..idag var vi lite och fynda, på samma gång försökte vi lite få tankarna bort från allt stress här hemma med att inte äta. 
Mitt första fynd gjorde jag i Kodin1. Hitta en filt till soffan som passar perfekt med resten av temat här nere, dessutom var den på rea.

En gråvit stjärnfilt. Fanns även i blått och rött. 12,95e

Efteråt var vi på kirppis, det har kliat i mina fingrar redan länge, älskar kirppisar, speciellt där man fyndar ordentligt, och idag kan jag säga att jag gjorde det. Hitta t.ex. en p.op. mössa som jag sökt läääänge, för mycket billigare än vad jag sett dem gå för. En ljusrödrandig mössa<3


Så resultatet var två pop mössor, en pop skjorta, ett par pop mokasiner, en benetton t-skjorta, ett par leggingar och en nattpyjamas. Priset var samma som en ny pop mössa skulle kostat, så det är vad jag kallar fynd.


Även Noomi "fynda", fröken STAL den där fula regnbådemasken som finns på bilden!! Gick ut med henne i famnen och märkte senare att hon hade den i handen, och den har varit i hennes hand sedan dess, hon sover för tillfället med den, så kan ju inte föra tillbaka, men vill inte heller veta vem alla spottat på den och  vart överallt den varit..urk..nå..as long as shes happy..eller?

2 kommentarer:

  1. Noomi tycks gilla granna färger då hon fastna för masken o. också Ariel dockan med det granna röda håret :) Den bleka Barbien dög ju inte alls! -Famo

    SvaraRadera
  2. jaa d kan ju vara:) hon är helt frälst i masken, den skall med överallt, även i vår säng när hon fick komma och sova dit inatt då hon var lite gråtig.

    SvaraRadera