24 maj 2012

Mission updates..

..jag köpte idag även nya skor och tajts(ännu också så jävla "snyggt"), och kände mig så jävla motiverad. Nå, kom hem, satte på mig kläderna, tog ipoden(men gamla klassiker) och sprang ut genom dörren, c.0,5km, sedan tänkte jag dö. Min lungor börja svida, kändes som om dom var lika stora som en flugas ögon, mina tänder börja värka och jag måste spotta med 2sec mellanrum. Jag trodde på allvar att min dag var kommen.
Nå, jag klara det iaf, c.3km, det var spurt, gång, spurt, gång...men lite skäms jag att jag hade så svårt med en så kort sträcka. Men nu kan jag iaf sätta upp nya mål, vad skall vi säga, 6km utan pauser och gång före sommarens slut?

Im ready?

ps. snart skall jag simma, iik.

5 kommentarer:

  1. varifrån e rocken/hupparen?

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg PPPP.....pitää pystyä puhumaan puuskuttamatta, då springer man rätt fart :)-Svärmis

    SvaraRadera
  3. Snart står det på Iltalehtis första sida: "Ovanligt många dikeskörningar o. kollisioner i Nickby trakten då en väldigt vacker löpare är ute o. springer" -GNB ;)

    SvaraRadera
  4. PPPP, i try to keep that on my mind!! nu var det mera FFF(flåsa fan fortare), forstod först på slutrakan hur jag borde andas och då gick det bra, men då kändes mina ben som cement redan.

    Hah, jag tror mera att det står i borgå bladet att "ett sällsynt monster rör sig i nickbytrakterna på kvällarna, se upp"..:)

    SvaraRadera
  5. Och sara, hupparen är från new yorker, gammal, men skön att springa med:) finns skitsnygga på stadium, en tänkbar present till studenten? rock eller huppare?

    SvaraRadera