21 maj 2012

Summer!!

Det är inte så illa att sluta jobbputkin med somrigt väder. Sitter för tillfället och solar på vår gård, har shorts och topp på mig, och det är HETT!! gjorde just det misstaget att jag gick ut och gå med hundarna, o bara SVART, och myyycket kläder. Jag trodde jag skulle dö.

Ska bli bruun!! PS. tips hur man räddar gula gräsmattor?


Idag är en speciell dag, firar pappersbröllop, japp, det är exakt ett år sedan vi gifte oss, och då var det lika varmt som nu. Gud att jag var nervös den dagen, och ingen rohkaisuryyppy fick man heller ta pga megamagen, but I did it, och dagen till ära skall vi ut och äta till Timbaali med min man. Mera firar vi sedan på v-slutet, vet inte vad min man hittat på men har en aning:) Tror inte man firar så aktivt mera sen i fortsättningen, eller brukar foök göra det? Första året är ju nästan mest speciellt, sen kanske 10år, 20 år..osv.

Ett år sedan<3


Idag kontakta jag även en gammal kompis till mig. Vi har inte pratat med varanda på 1½år, hon kanske inte vet att jag har barn och flyttat till sibbo. Men jag har så mycket tid att fundera hit nu så jag tyckte att why not, behöver ju inte blir bf:s men man kan välan höra av hur den andra mår?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar