12 juni 2012

Hipp hipp..

..Hurraa!! Mitt älskade fadderbarn, William, fyllde ett år igår, kan inte förstår att det är ett år sedan jag satt och var nervös då han skulle födas, väntan kändes oändlig, men till slut kom han och han var världens sötaste.

William då..
William nu..
Småkusin Åsa, Noomi och the födishero.
Noomi har blivit lite hullu på senaste, glömmer jag badrumsdörren uppe är hon där på en sekund. Igår t.ex. bestämde hon sig för att kasta min plånbok i vessan, vet inte vart hon fått tag på den. Så nu får man vara extra försiktig med att vad man sätter vart. Vill inte se min telefon i vessan any day soon.

Var är sommaren förresten??? Jag skall ju bli brunast i byn, nu är jag vit som ett spöke.

Ser fram emot "semestern", far med min mor och syster till Tallinn på lite treatments!! Blir nytt hår och face, cant wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar