13 juni 2012

I did it..

..idag drog jag min hängiga reve och for ut och springa, stolt, fastän jag var ett par minuter långsammare än senast. Damn.
Men idag har varit en bra dag annors, fick min väninna på besök, vi åt mat, sola och vakta barn. Fick alltså min kära fadderunge på besök även så. Så huset har varit "fullt".
Ibland önskar jag nog att jag fått tvillingar, eller att dom skulle födas då dom är typ 10mån. Det är SÅ enkelt!! Dom underhåller varandra, är nöjda och låter mig vara ifred. Its heaven. Så sköter gärna barn, välkomna hit bara.





Imogon skall jag på min "intervju", spännande? Nää inte något desstu mer. Men efteråt skall vi äta sushi, så dagen kan iaf inte gå helt fel. Jag vill aldri bli gravid igen, för jag vill inte vara utan sushi igen så länge!! Det var plågeri. Åt ju sushi samma dag som Nomppa föddes, det är ungefär det enda jag kommer ihåg från den dagen.

På måndag är det Immersby race, man får springa endera 6,3km eller 10km. Kostar 2,5€. Efteråt är det grillkorv och limssa. Kom med och springa med mig, anyone?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar