28 september 2012

H.j.ä.l.p..

..har någon någo tips hur man piggar upp sig då man inte vill/tål/kan dricka varken kaffe eller energidryck? Min kaffetand lossna då jag var i vecka 6, den har ännu inte kommit tillbaka...och jag äääälska ju kaffe!!! Med Noomi börja jag dricka kaffe igen vid vecka 20..nu är jag i vecka 18..2 weeks to go i hope..känner mig som en 100åring, vet inte hur jag skall få upp min röv imorgon kl.6.45, men på samma gång vill jag inte sova ännu..konflikter konflikter..godnatt?

4 kommentarer:

  1. min mamma som e lika kreisi i kaffe som du..så ok hon dricker såklart alltid sitt morgonkaffe fö annar e hon int en människa... men hon börja nångång me att dricka en berocca när hon stiger upp tidigt å de ha gjort henne pigg. ja tänkt att de va helt huuhaa-grej men ja märkte skillnad på henne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uuh tack för tipset!! Hoppas d e nåt ja får dricka oxo!!:)

      Radera
    2. man sku tycka de...de e ju bara vitaminer..i think :D

      Radera
  2. I tuoteselosten står de att man int får dricka de om man e gravid.. ja vet int vaför.. kanske di e föör myky vitaminer...? eller de står att de int rekommenderas..

    SvaraRadera