7 september 2012

Ser ni..

..hur golvet skiner? Mina fingrar däremot känns som as, hatar att städa, men avskyr kaos, så hur ska man leva?

Sitter och väntar att fröken skall vakna, hon har sovit sedan kl.12, och nu är klockan snart 15.30, nytt rekord. Det var tydligen tungt med familjecafé jag besökte på förmiddagen. Där träffat man andra mammor(och bekanta), äter smörgåsar och bulla medan barnen leker, genialt.

Ikväll blir det bio med flickorna, skall och se på male strippers, Magic Mike med andra ord, bra avslutning på denna dag.

Imorgon har min syster sedan 30års fest, blir kräftiis, megafest på c.50pers..jag känner inte ens så många tror jag. Men det kan inte gå fel, kommer bli urkul, och skönt att få med mannen lite vara ute och ha roligt på "tumis", visst behöver alla mammor lite andningspaus ibland, eller vem vill liksom inte ha det? I will enjoy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar