1 oktober 2012

Snark?

ok...nu börjar vi...har hållats vaken redan två timmar, sju to go..vanligen brukar jag redan ligga i sängen och strida med john blund så är lite nervös, tur köpte jag lite godis, sockerrush är aldrig fel.
Tur är även jouren nästan tom för tillfället...fast egentligen skulle man kanske hållas lättare vaken om man hade någonting att göra..oh well..

Men att köra hem mitt i natten, 30km, det kommer att bli intressant, kanske ni läser om mig imorgon på iltalehtis första sida, "kvinna körde in i lyktstolpe"..hoppas int..

Har ju varit ganska mycke på tapeten om mitt jobb, hur i dåligt skick det här huset är, och visst känner man av det, alltid då jag kommer in hit så typ spricker mina läppar, jag får rosiga kinder..tur hålls det vid det då andra måstas sluta jobba pga sådana starka symptom, så hur skulle det vara med ett nytt barnsjukhus? Ja tack.

Nå, mera te ner i strupen and here we go..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar