7 oktober 2012

Terapi..

..håret is done och jag är nöjd..fick en mörkare utväxt och ljusa topparna lämnades kvar..så blev en större kontrast, i like! Bildbevis kommer då jag ser fräschare ut.

Efteråt blev det att handla mat och dricka in case of att vi båda är sjuka på samma gång, än så länge mår jag dock bra.

Någon som inte mår så bra är min man, det är sällan jag ser honom sjuk, aldrig med andra ord, alltid jag som blir asigt flunssig eller får andra krämppor och han kommer undan med lite snuva. Tomppa verkar känna sympatier för Freddy och är fastlimmad i honom, sött<3

6 kommentarer:

  1. Jätte gulligt <3 Tomppas min visar riktigt hur han har medlidande -Stina

    SvaraRadera
  2. Tomppa e som Sigge, han låg bredvid och tröstade mej hela tiden jag var sjuk.... h. Mamma

    SvaraRadera
  3. Fiiina Tomppa <3 Hoppas Freddy kryar på sig o ni andra hålls friska! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Tomppa e nog ganska mysig<3 fast jag fick ju inte nära på samma treatment..grr..men kanske freddy såg mer döende ut..

    SvaraRadera