2 mars 2013

Talvirieha...

..det blev ingen bebe inatt heller..sorry..kommer gnälla om detta enda tills ungen kommer, so just deal with it!! Nå, så iställe för att spenedera tiden på sjukhus var vi på vinterjippot jag talade om tidigare, it was nice, eller tror Nomppan digga det, där fick hon åka både hund- och hästvagn, dra metspö, äta korv, åka pulkka och annat skoj, tyvärr var det bara otroligt kallt så efter en stund höll hon på att få spunk, samma gällde mig.














Nå, efteråt fick jag lite omaalomaa med min syster, var lite och spana in kirppisar och antikstuff, ingen cool inredning hittades men några plagg åt fröken, I like kirppisar .

"Trevligt" även med att det nu blivit VINTER igen, satte på mina mammajeans och konstatera att dom spänner som fan kring magen, så nu har jag utan att ljuga TVÅ leggingsar kvar som går på, och dom ena har typ tusen hål(tack nomppan för det), så lite panik börjar det bli.

Nu lördagsmys med mera fettofood så jag snart inte ryms in i något alls...

2 kommentarer: