15 april 2013

Buu..

..jaha..då var det slut på musikskolan, så otroligt tråkigt då alla barnaktiviteter slutar så tidigt, är ju typ vinter ännu, och så skall man nu vänta till höst förrän allting börjar igen, buu!
Men allvar, aktiviteter? Love my duo men blir galen om jag måste vara allt för mycket på trimis med dem!!

Men annors en helt nice dag, spontant besök till tant Ebba, som dessutom är halft julkkis nuförtiden, om jag någonsin ens har hälften av hennes ryggrad och energi så kommer jag gå långt!

Förresten..vilken skit betjäning man kan få på en bank, hade lyckats låsa mina bankkoder, och eftersom mon bank är i Helsingfors måste de ringa min bank och be dem låsa upp koden, har aldrig hört en kärring sucka och pusta så mycket för det "tunga" jobbet hon blev och göra, tig hela 5min av hennes dyrbara tid och var ända kunden i banken, men tydligen var det här för mycket för henne att göra för sin lön, fy skäms!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar