11 april 2013

No coffeee..

..hur står det till? Klockan är snart 10 och jag har inte fått kaffe i mig ännu, ujj, men lillis och Nomppan är nöjda, mina flickor<3 visst sägs det att man skall njuta av baby tiden, men jag väntar mest på att dom skall vara 20+ och vi kan umgås och resa tillsammans, will that ever happen?

Idag har vi inget spännande på agendan, helt skönt egentligen, lillis pass är färdigt så det är nu ända som måste hämtas, men thats it.

Imorgon är det efterlängtade bebecafe igen, jee vuxna människor<3 senare blir det hullut och på kvällen flyr jag fältet med Saga till Ansku(film, vin, skvaller, mat, KARKKi!!) och min man och min bror får njuta av Noomis sällskap när de skall kolla film:) lördag är ännu oklart, tänkte Freddy kunde fara och simma med Noomi iaf, lite öva det där med att ha vattenkrig passligt tills vi reser. Söndag är det bebekirppis här i sibbo, jeeee!!

Men, snart två veckor till avfärd!!! Jag kommer att njuta ihjäl mig, första gången vi har all inclusive, täcks man gå och söka mera drinkkar och annat gott jämt och ständigt?:)



3 kommentarer:

  1. Tips på program för lördag

    http://sipoo.fi/se/handelser_/?itemid=45891&a=viewItem

    Jag tror vi ska försöka ta oss dit.

    -Nm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heyy..jooo rooligt:) aldrig ens varit till paipis så kan ju bli ett riktigt äventyr för mig med:D roligt med barnevenemang:) tack för tipset!!//Lotta

      Radera
  2. Spring och sök så mycke dricka och så ofta du bara orkar och vill! that's why it's there ;)

    SvaraRadera