5 april 2013

Zzzzz....

..trött trött trött..var är crazyhormonerna man brukar få efter en förlossning? Dom som gör att man kan och orkar med allt fastän man inte sovit bra alls? Halåå?

Nå, tur har jag iaf godis som piggar upp en. Var på bebecafe och det var nice, så skönt att bara sitta, dricka kaffe och diskutera medan ungarna skriker omkring..vill inte att det blir sommarpaus, men tydligen finns det tanke om att fortsätta träffas i någon lekpark, super. Själv skulle jag vila ha mer av just sådant, mamma-barnträffar.

Men nu skall jag ha lite alone-time, tänkte fara till ett bebekirppis här relativt nära, beroende!! Tror det även blir att shoppa lite på v-slutet, någonting jag ryms in i på resan, tror inte detta karkkiberoende hjälper mitt "get-in-shape" mål, oh well..


2 kommentarer:

  1. Nu ska ja försöka få in en kommentar! :)

    Vad brukar du gå till för kirppis?

    Är med på alla ideér om mamma-barn-träffar för blir nog galen här hemma med yrbollarna sen när alla hobbyn slutar!!

    Hälsn. NM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurraa och kiva att du hann skriva denna gång:D

      Jag brukar gå till Piilokirppis i nordsjö, vekarakirppis där nära arcada och sedan nu var jag till villa lyhty som finns i rekola här relativt nära, bra plats oftast då det är påritit billigt och man kan fynda tex massa pop stuff;) nu oxo hitta jag massa märkesstuff för struntpriser. Så rekomenderar det stället:)

      Och trevligt att även du känner så, kommer ju bli världens tråkigaste senvår/sommar om man inte slipper på playdates och sådant med jämna mellanrum, Noomi sov tom dagssömn riktigt bra idag efter allt härjande!! Så varför int träffas i lekparker, hemma hos varandra osv..roligt för både barn och mammor:)

      Radera