27 augusti 2013

Dagens fynd..

..efter kirppareshopping fortsatte jag min "billigt-är-bra" trend och for till hong kong med Ansku. Fynda utomhusledlamppor som jag nu satt runt vår gård iställe för dom där runda bollarna. Hoppas dom funkkar också för dom var faktist helt fina.

Sedan hitta vi även wannabe-iittala korulasirasian. Hur fina som helst!! 4,95e styck, fanns i olika färger och storlekar, tog mina två favoritfärger. Visst är de tjusiga? --> 


Ena fick komma som smyckeskrin på mitt nattbord.

..och den andra pryder mitt badrum med tusen hårband och örhängen i. (Min riktiga iittala blev för liten här, men den skall nog hitta en ny plats)

Ett annat bra fynd var filmen som jag aldrig slapp och se då jag vänta Saga, men nu skall den äntligen få underhålla mig!!


Imorgon för Freddy Nomssan till lekis, lyx!! Vad skall jag hitta på?? Kan man bara sitta hemma en hel förmiddag? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar