12 september 2013

Nåja..

..nu lever jag lite mer igen..när man trodde att det inte kunde bli tyngre så blev det, visste inte att man kan bli såå trött!! Men slapp lite och "lufta" mig igår, var på bio och fick skratta mer än vad man skrattat på ett år..sedan kom jag hem och slockna ganska snabbt..nice..så idag är man lite mer människa igen:)

Har idag bestämt att bara vara hemma med Saga, vi har haft det chill, övat lite att vara på mage(trivs inte alls), övat med flaskan,druckit kaffe och umgåts..snart skall Nomssan sökas..sedan lova Freddy komma lite tidigare hem idag och ta sushi från THE place med sig<3



Idag har jag haft jätte sjuka magmuskler, tydligen var pilates helt effektivt, för det påriiiktigt känns..aj..adjö magfläsk!! I hope...

Men..lova visa vår tapet, here it iiis!! Love it!! Måste ännu sätta upp alla ramar! Någon som är intresserad av en stor hög med olika storlekars svarta ikea ramar? Dom passar inte där mer.

Before..

After..




2 kommentarer:

  1. Jag, jag!! Är ramarna de som har plastruta inuti ? Super snyggtblev tapeten :) roligt med färg, själv är jag så mesig att testa och prova :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra:) där är kanske 10st nyttja ramar..olika storlekar..sedan en såndän som jag har haft i mitten som sticker lite ut..kommer int ihåg va den hette..want it too?

      Radera