24 september 2013

The day..

..vilken trevlig dag, varit fullt upp hela tiden, nå, starta ju dagen med att stiga heeelt för tidigt upp, men tur piggades man upp med att fara och hälsa på Nennisen, alltid lika intressant att försöka ha en normal diskussion med en unge som bara gnäller i sällskapet, men iaf var det roligt att ses:) Men nästa gång gärna utan barn!!


Efteråt fick vi tuholaisliigan på besök, playdaaate!! idag var det extra stökigt, men relativt lugnt, de första gångerna vi hade dessa träffar tror jag det var 5min som INGE barn skrek, annors var det alltid någon som var sur, arg, hungrig eller trött, men nu har det definitivt börjat gå bättre. Det är just bra med det här gänget, kan alltid ses, för oftast är alla 6st ungar sjuka på samma gång och "lider" av samma sjukdom, så idag var det ett gäng host och snorbollar här och höll oss sällskap, perfekt, kanske vi nästa gång spyr alla i kors och tvärs?


Idag har Noomi lärt sig ett nytt ord, "Satan", kom från ingenstans, eller tycker hon typ en gång sagt det tidigare, men var då osäker att förstod hon vad hon sa, nu uppenbara detta ord sig då Freddy retades med henne och kasta hennes pyjamas på henne, högt och argt flög detta ord ur hennes käft...dont get it..det är ett ord jag inte använder...vart snappar som sådant upp?? Satans unge!!


Imorgon är det morgonmål med rekkamiehet och kirppis som gäller,  senare skall jag till Ansku och fixa mina naglar..hurraa för program!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar