7 september 2013

Weekend..

..känner mig nästan pigg efter inatt, fick nej inte sovet(förutom lite på morgonen), men på något sätt orkar jag inte vara trött nu, det är så mycket jag vill göra. 

Idag skulle det ju vara Noomis dag, men eftersom vädret är bättre än bäst ville vi inte fara till hoplop, så istället fick Nomssan göra sin favoritgrej..åka båt. Hennes faffa har nämligen skaffat en liten båt åt henne, och den har nu provkörts och fått godkänt. Man kan verkligen inte ta misste om att hon är en Strömsholmare, båthullun är dom alla..nästan:)



Själv var vi under tiden med Saga och söka tapet..som tydligen är tilaustavaraa!!! Sablar! Men borde få den på tisdag, sedan blir det kalas för Freddy.

Idag fortsätter nog dagen med att bara vara ute, själv solar jag nu med Saga på gården, skönt. Imorgon blir det lunch hos faster Frida, hurraa, och efteråt födiskalas hos min syrra..kommer att sjunka i bottne på babysimmet, ugh..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar