7 oktober 2013

Ljus..

..efter en "lyckad" promenad med högen där Sune tänkte bli under en rekka och Nomssan flög ner från vagnen(har ännu ingen aning om huuuur hon lyckades) och skrek resten av promenaden så fick jag nu lite egen tid medan mannen for till musikskola med barnen, denna korta korta stund gör redan MASSOR, känner hur batterierna laddas... och jag från liggande koma-ställning nu redan är i sittställning. Dessutom har jag fått en hel del gjort, viktiga saker, som tex ansökt om att få sätta alla mina lån på paus. Fast ni säkert tänker att jag mer än gärna skulle redan fara tillbaka på jobb så vill jag nog faktist vara hemma med mina pluttar så länge jag bara kan..så för att inte behöva använda alla mina besparingar och ändå kunna leva som en normal människa var detta en bra lösning. Och skulle jag nu jobba lite här och nu och ha överlopps pengar kan jag alltid förkorta på lånet.
Så nu sitter jag bara och väntar på beslutet, hoppas banken förstår att jag inte vill leva på gröt nästa år.

På tal om jobbet...nu har det börja komma meddelanden om inhoppsförfrågningar, kul, då vet man att man är ihågkommen, nu hoppas jag bara att jag skulle slippa och göra några skift, och hoppeligen skulle man from januari kunna jobba typ 3-5ggr i månaden, det redan skulle vara heeelt huipput.

Men för tillfället skulle jag nog mest av allt villa fixa på mina "blommor", mina sommarblommor har ruttnat bort, och skulle så mysa upp lilla gården med höstblommor, när skall man hinna med sådant? Min to-do lista blir bara längre och längre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar