29 januari 2014

Målamålamåla...

..har lite på G här, för det första har vi lite börja byta lister här nu, köket och ingången har fått nya fina vita listee iställe för träfärgat, trösklarna vid ytterdörren och badrummet målas och nu skall även räcket vid trappan bli vitt. En till liten detalj är fastsättningsmekanismen som räcket varit fast i så har vi sprayat silver(var äcklig guld färg tidigare).








Så nu är litet av min 'måst-få-fixat'-abstinenstörst släckt..för en stund, sen är det listerna i resten av huset, pånyttmålning av övrebadrummet som är kvar...men tills dess har jag tid att hitta på ääännu mer som måste fixas...never ending:)

2 kommentarer:

  1. jepp de e helt otroligt så de finns ti göra. Ni har ändå ett nytt hem så ja ser ju int de du ser :D! nästa sommar blir de nog parkettslipande här och lackande till samma färg som restiga golven, de e så hemst att när jag hade mitt "boande" som gravid sa ja att ja vägrar lägga ner henne på golvet :D :D De ser fint ut, fast ja tycker trädfärgen int fela någo :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa alltså projekten tar aldrig slut!! Hitta idag lite till jag skulle vilja fixa:D vet inte vaf som händer den dagen man bygger hus eller renoverar ett gammalt..kommer ju bli galen:D men ni har ju fixat massor hos er o d e så fint..men tror man nog tyvärr e värsta kritikern själv..suck..aldrig nöjd..

      Radera