16 februari 2014

Here we go..

Så har jag varit snart 10h ensam..ojoj..och faktist kändes det inte så ensamt som jag trodde..ännu..jag sitter och drägglar på den väska jag beställt av bisin..so he better find it!!!

MKS14_V1VCD
Annors så har ju ungarna nästan kunnat bete sig, bara ett par gånger har vi stridit med Nomssan..woop..och dessutom har vi varit ute ett par timmar allehopa så nu sover ALLA gott!!! 

Ikväll är det hockey på agendan..spännande..dessutom får jag mamma på besök..roligt...det är sällan hon och jag umgås sådär på "tumis"...

Känner mig nog lite mör efter dom senaste dagarna, nattur och sählymatch passar inte bra ihop..vi visserligen förlora båda matcherna men vi var jäkligt stolta över oss då vi verkligen kämppa, hade ingen målvakt och hälften av spelarna fattades..och så gjorde jag mål <3 den fiilisen är nog en av dom bästa..vilken kick!! Måst försöka satsa på fler nästa gång.
På måndag är det träningar..tänkte ta Nomssan med och kolla/spela, hon har alltid villa joina, så lämnar mamma här hemma med Saga så dom får lite tumistid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar