23 februari 2014

Inre kamp..

..den här dagen har varit ganska kämppig..jag vet inte vad jag skall fundera, jag kan inte tro att Tomppa är aggressiv, han har aldrig gjort en människa illa, aldrig. Han är en terrier, så visst, han älskar sin egen röst, han är super ivrig, hoppar på folk och skall pussas, men aldrig att han har bitit någon. Noomi älskar Tomppa, för med honom får hon leka och busas, ibland är hon kanske lite väl hårdhänt med honom men aldrig att han skulle ens så mycke som morra åt henne. Därför vill jag ännu nu ta reda på vad som verkligen hände, och finns det andra utvägar, eller har det slått slint i hans huvud? För inte känner jag att jag är rädd för att han skall göra något åt kidsen.



En hel dag kvar och så kommer F hem, jag tror jag kommer att somna direkt och sova till onsdag.

Men nu hoppas jag på en bättre natt..imorgon skulle det vara lekis för Nomppa, skulle göra bra åt henne, så hoppas vi får sova inatt..

2 kommentarer:

  1. Jag känner inte dig, hittade din blogg av en slump! Det lönar sig att föra hunden till veterinären och kolla att den inte har sjukt nånstans. Tittade den där människan på din hund på nåt sätt som den tog som ett hot? Det finns flera orsaker, o det kan hända att den aldrig gör det igen :) men kolla upp det för säkerhets skull, och för barnens :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejj..joo det var något jag även fundera på igår då jag försökte fundera ut vad som riktigt hände, kan inte tro att han helt utan orsak skulle göra nåt sånt..o ifall den där grannen blev rädd för honom o då vifta o kanske försökte sparka undan honom..kan ju va att båda ba blev rädda för varandra..men vi ska ringa henne o fråga mer detaljer..sen far vi säkert till veterinären o kollar o hittar dom inge så ringer vi ännu kenneln o frågar råd..o sen först beslut! Men tack för tipset :)

      Radera