31 augusti 2014

..måndaaag..

..min nya favoritdag, back to vardagen, lekis, sähly(cant get enough), satc på kvällarna..love it..

Var riktigt skönt då jag idag slapp en stund och slösa pengar, på mig själv och sedan såklart lite åt barnen. Noomi har aldrig gillar farkkun, men nu tänker jag tvinga henne i ett par, fanns söta pinkka för bara 8e i hm, fanns ju massa snygga jeans åt barn för struntsummor. Saga fick likadanna, så blir det inte strid.


Senare på kvällen for vi till mor/mommo..där plocka vi päron och äppel för vår kommande saft, blev kanske 90kg, men skall senare laga mer saft bara vinteräpplena blir färdiga, nam!!
Där hjälpte barnen snällt till och sedan fick de åka tröska, så det var ju som borgbacken för dem, kommande bönder?






Denna kommande vecka kommer att bli riktigt rolig tror jag, slipper äntligen och klippa håret, husvisning, saftmaking och så börjar Nomssans sähly..dessutom har vi 3års och 1,5års granskning..nå det är nu kanske inte någo speciellt roligt men program som program. Och sen avslutar vi veckan med brunch, vips så var den slut, men om någon är uttråkad tex onsdag, torsdag eller fredag så är vi än så länge inte bokade för något speciellt, iaf på förmiddagen, och freddy han är ju borta hela onsdagen. 

Men nu skall jag kolla netflix, visste ni att man kan "lagligt" se även andra länders netflix på nätet? Större utbud på usas version, like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar