27 augusti 2014

That was not it...

..höh..dagssömnen gick ju så bra igår, men då Saga skulle och sova till natten så hade mannen fått kämpa lite mer för att få henne att hållas där..men kanske det var fel på honom?:) För dit snarkar hon nu snällt igen. Mamma är välan bäst, så är det bara.

..borde flytta "saga" ännu på dörren då de är kämppisar nu..


..lite trångt men mysigt..

Fick även lite egen tid igår, eller fick och fick, tar den när den behövs, i och med att Freddy nu studerar så finns det inte så mycket tid för mig, så det var riktigt skönt att slippa lite bort en stund. Så jag träffa syrran på kierrätyskeskus, bra plats att fynda på, nu fanns där tyvärr inte så mycket, men hitta en massa olika ljusstackar och en spegel, så av dem gjorde jag en liten mysgrej, är nöjd, och var ju praktiskt taget gratis dessutom.

..c.8e blev detta tillsammans..

..kvällsmysbelysning..

Efteråt sprang jag iväg till kodin1, blev matthandel, en till badrummet och en till köket, men i ungefär en timme satt jag och fundera mellan två mattor i köket, kan lugnt säga att det var kanske det svåraste beslutet hittills, men är inte helt säker att valde jag rätt, så idag får gubben fara och söka den andra och så kan jag jämföra:) men badrummet fick en liten ansiktslyft, och det blev jag nöjd med, for now...


..doftljus och "kruka med växt" från ikea..

..mattan är anno, kosta typ 15e..

Idag har vi sedan hälsat på min släkting, är så skönt att ha förmiddagarna "för sig själv", Saga är ju så lätt att ta med överallt, så imorgon blir det lite mer ikea med Nina och kidsen, var ju där igår, men ALLTID finns det någonting man behöver, konstigt eller hur? Efteråt kommer de ännu till oss så att Nomssan får leka med sin boyfriend.
På kvällen skall vi sedan och baka till min mor, inte så illa att bli bjuden på nybakat bröd, och sällskap behövs även, för Freddys skolhelvete fortsätter.

Men idag får vi ännu besök av syrran och le kids, jee, jag bara kan inte få enough av folk, och har verkligen uppskattat att folk orkat komma hit och bjuda oss till sig, man verkligen märker vem som bryr sig, så det koms nog ihåg.

Nästa vecka skall vi och laga egen saft, kanske världens godaste, så då får man gärna komma och smaka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar