15 december 2015

Never ending...

..jävla flunssor...fast dom inte är på något sätt livshotande så är dom jävligt onödiga och störande, vet inte hur mångte det är i rad, just mot bättre håll och booom så är vi där igen. Enda som stör oss är när Ebba snorar, hon sover så jäkla skit och är så jävla gnällig..inte en frisk människa orkar lyssna på det, synd att hon är för ung för att förstå ordet "håll käften"...

Annors rullar det på, käften börjar vara så gott som i skick, ser kanske ut som om jag fått på truten men inget desto värre.

Julen närmar sig, och ännu igår hade jag inte på något sätt förberett någonting, inte en endaste present, och lite börja ju pulsen stiga sedan då man insåg att dagarna tar slut, och ännu till då Freddy är typ varje kväll borta nu..så det hjälper inte situationen, och jag VÄGRAR fara till ett shoppingcenter med alla barn, över min döda kropp..

Imorgon är det julfest, sedan är det typ en månads paus från lekis, god help me, HUR skall man överleva?? då det inte ens finns någon snö att leka med, vem vill sitta vid en sandlåda som frusit? oh the joy. Så ifall någon är lika bored som jag så hör av er, än så länge har inte någonting efter jul inplanerat, skönt så också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar