13 januari 2012

L-o-v-e...

..min man sa just att han kan betala min danskurs, det skulle liksom vara min födelsedagspresent fast jag nu fyller först i april, och då 22år..
Men jaa, mer kan man inte önska sig, så skall ta och kontakta dem på måndag, nervöööst, vad har man på sig på sådana kursser? Spännande. Tror även denna craving kommer från det att jag inte är ut på barer mera och dansar, älska att dansa, månne det är lika coolt nykter?

Idag kommer Anskubansku på besök, vi ska äta oss feta och göra drinkkar, och så vill jag även se på The Voice, perfekt fredagskväll.

Ssssslurp....


Idag fick gumman ett paket på posten, ett PoP fynd, sökt en skjorta åt henne redan en stund utan resultat, nu hitta jag den, nästan helt oanvänd, och kosta bara 1/3del av riktiga summan. Me like.

So sweeet, and its mine!! ok..Noomis..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar