13 januari 2012

Rrrooar..

..fick en trevlig överraskning igår, fick mitt lönebrev från mina jobbdagar, tänkte att JESS, nu blir mama rik och kan shoppa mer polarn o pyret, MEN, ekonom som jag är så har jag lite räkna min skatteprocent fel, så det for passligt över min gräns så jag fick betala 39% skatt av lönen, så iställe för att få c.560e i handen fick jag nu c.300e..THAT SUCKS!!! Har ännu inte kunna släppa det, men som min syster sa; " lönar sig att bara vara hemma och lata"...och det stämmer, totalt omotiverat till att jobba nåt mer nu. Freddy får bli taxikusk om kvällarna och v-sluten så jag kan bli hemma och suras ifred.

Sii dig i reven björn..

Ajoo, men lite positivare nyheter, hitta en dansskola i borgå, kontakta dem idag och allting låter bra, skulle gå en kvällskurs på måndagar. Det jag tycker passa mig bäst var disco-show/showtanssi, finns en kurs för nybörjare. Nu är nästa step då att ta mig i kragen, ANMÄLA mig, FARA dit och se vad min kropp och själ är gjord av.

Looks so easy...hmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar