9 mars 2012

Bloggrippe..

..måste bara tillägga att jag tror jag blivit galen, ingenting går rätt idag. Tomppa skällde åt grannen idag igen som vanligt, skrek att han skulle vara tyst, men han bara fortsatte. Skulle gå fram till honom för att få tyst på honom då jag just fått Noomi att somna, men hitta inte honom, tänkte att han sen också kanske var uppe och under sängen, så orka inte gå dit och nu hade ham dessutom blivit tyst. Detta hände för en halv timme sedan. Nå skulle nyss gå till badrummet, och då jag öppna dörren var han där, i mörket, ensam. Räkna ut att han måste ju ha varit där över en timme. Whats wrong with me??? Endera är jag galen eller så är jag sadistisk sådär i smyg..

Poor Tomppa!
Now whos next...

1 kommentar:

  1. förlåt mig men ja börja asgarva när ja läste detta! å ännutill bilden på stackars tomppa:D

    SvaraRadera