13 april 2012

Syster < 3

Ibland stannar man nog upp och funderar på hur tacksam man är för att ha en syster, i mitt fall har jag till och med två, två underbara systrar. Men på senaste tiden har jag fått umgås med min storasyster mer än tidigare, hon har ju hunnit bo utomlands och annors bara varit en väldigt upptagen dam.
Nu är hon ju även en hemmamamma, just like me, och nu bor vi relativt nära varandra ännu till.
Tillsammans brukar vi hitta på en hel del, vi äventyrar till olika ställen, lagar lunch åt varandra och har vissa gemensamma hobbyn.
Jag vet att jag iaf skulle få ledsamt ifall jag inte såg henne på en vecka.
Min lillasyster är även en tjej man nästan ibland glömmer bort att man har som syster. Hon är en väldigt upptagen och ambitiös kvinna. Ser henne allt för sällan, och vet inte heller riktigt vad som händer i hennes liv, men kanske även hon och jag någon dag kommer inse hur viktiga man är för varandra.
Det sägs ju att släkten är värst, men i mitt fall så är det helt tvärtom.
Får jag någon gång ett till barn så hoppas jag nästan på en till dotter, för då vet jag att dom aldrig kommer att känna sig ensamma.

<3

1 kommentar: