23 maj 2012

Leave me alone..

...det var definitivt en SUR Noomi på morgonen, denna dag har varit katastrofal, fröken har vägrat låta mig vara för mig själv, inte en sekund, har inte fått se på datorn och inte på telefonen, då har jag blivit uppläxad. Hon kan ha sina dåliga dagar, vem har inte, men hennes dåliga dagar blir MINA dåliga dagar. Är helt kaputt. Till råga på allt sov hon endast ½h, så fick inte ens lite vara på dagen. Tur fick jag min syster och räddaren i nöden, William, hit på besök, då var hon nöjd en liten stund, tills hon blev fröken butter igen. NU sover hon, då när Freddy kommit hem och vi skulle fara till kukkatalo, DÅ passa hon på att somna, så inte slapp vi någonstans. Bättre dag imorgon?

Är igen bored på hemmet, vill göra någonting nytt, vill ha ändring, men vad? Jag är lite uttråkad på vår tavla i vårt vardagsrum-->


Min syster gav mig en bra idé, att sätta ett tyg på den, simppelt, men ger en helt ny fiilis i hela rummet, blev inspirerad på detta tyg--->

Marimekkos Kaiku tyg.

Måste gå och ta en titt på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar