30 maj 2012

Nice..

..idag har jag fått uppleva någonting extremt lyxigt. Fick sova till kl.10 på morgonen, och Nomppan sov ännu, junt som jag är tror jag alltid att hon har något fel då hon sovit så länge(typ död), så går ju alltid in i hennes rum, och då vaknar hon senast. Nästa gång lovar jag att inte störa henne, lovar.

Idag är det en dålig dag, tror alla har en dag som dom känner sig fula och äckliga, idag är definitivt en sådan. Jag är finnig, håret är stripigt, magen är svullen...jag aaavskyr sådana dagar. Dessa dagar är även sådana som jag inte då heller orkar fixa till mig, känner mig ful så kan då likabra se ful ut, klä mig i trasor typ.
Go away fula dagen!!

Tror även Nomppa haft dålig dag idag, maten smakar inte, men på under en halv timme idag på morgonen drack hon ½liter mjölk!? Hon har blivit bejbi igen, nouuu.

Nå, kanske min dag piggas upp då jag får mina fina naglar? Någo fint på mig sen iaf. Vilken tröst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar