9 oktober 2012

Rv22

År 2011 då jag var i prag var jag i vecka 22, då var min mage redan huge tyckte jag, alltså två veckor frammåt från vad jag är nu, månne den hinner växa så mycke på denna tiden? Vet inte varför jag blivit sånhän tok som hela tiden tror att någonting är fel, tror inte en dag gått då jag tyckt att allt är ok. Men Noomi var det helt annorlunda, jag var så lugn och harmonisk, allt var hela tiden bra och aldrig var någonting på tok. Nu är jag totalt insatt på att någonting kommer att skita sig, hemsk känsla, hoppeligen lugnar man ner sig snart.
Synd att man inte får dricka så mycket vin, skulle verkligen göra gott för mina nerver nu, kanske vatten fungerar? Pff..

Bilden visar ju inte SÅ mycket, men iaf har jag en bump.

Men iaf fick jag just i mig god mat, mmm, även Noomi gilla raita-sås, exotiska barn. Senare blir det bastu, vet inte när jag badat bastu hos oss senast, kanske för ½år sedan? Spännande. 

Gjorde "blir det en pojke eller flicka"-testet just, nu påstår den att den bisi är påväg, på sommaren var det en tjej!? Kanske det blir någonting mitt emellan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar