9 oktober 2012

Var är duu?

Jag är normaliserad, hoh, inget illamående what so ever kvar. Men typ ett kilo lättare blev man, tjihuu då man har vägning nästa måndag, fast det hinner välan komma tillbaka, dubbelt.

Annat jag sutti och fundera på är att jag tycker min mage försvunnit, inte mitt överflöd men bebemagen, tycker den var dubbelt större för tre veckor sen, vad beror det på!? Då jag drar un magen försvinner den helt, poff, tucker att med Noomi blev det redan svårt vid dessa tider att dölja. Nu är det rv20+0 idag, två kilo kommit till hittills. Ett par av mina vanliga byxor ryms på men känns att det är pga bredden som kommit. Men sparkar känner jag tydligt, så kanske det inte är en minimini-me som kommer? Nå på freda ser vi mer.

Idag skall freddy göra indisk mat åt oss, kan vara att magen växer trippelt då.

8 kommentarer:

  1. Man kanske har början lite mera svullnad som försvinner just innan bebemagen börjar växa ordentligt? Nå snart får ni veta måtten etc. så kan ni ta det lugnt igen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa nå d e ba konstit att den försvann:D före ja sku börja va ja rädd hu ja sku dölja magen..nu är det hur enkelt som helst..ser ju ba ut som ja blivi rundare om kanterna:D att the bump is not there anymore:D men joo på freda är d ultra o månda sen neuvola..kanske man sen kan pusta ut:)

      Radera
    2. Vänta bara när du ser mig så e du rikit glad över din lilla mage! :D 22+4 o även om jag endast gått upp 3kg så betyder inte att magen är nå liten :D :D Jag kallas för "pallokala" hemma så det kanske säger nåt! :P

      Radera
    3. Ja sku nästan hellre va pallokala än odefinierbar sak!!!:)

      Radera
  2. nej men lotta den är ju söt:) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heh..tack:D men tokig som man är går man ju o se på andras gravida magar i samma vecka som jag..o dom ser ju ut som om dom skall explodera..så man blir lite sådär halvseko att e nu allt bra!?

      Radera
  3. Allt är säkert bra! Du är som din syster, hon gömmer också hela magen fortfarande. Försökte hitta bilder på dig då du var lika långt med Noomi, men hade inte. Dessutom e du så smal tös o. magsjukan for nog iväg med lite till. -Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hitta en bild från v.22, fast d e ju igen masubild, men där ser man ändå någo, klart att man nu o kan göra d i princip men int på samma sätt som me nomppan..nog för att livmodern kommer ti napan nästan, men kanske den ba ha falli innåt nånstans?:D hoppas ba på att allt e bra!!!

      Radera