30 augusti 2013

Ojoj..

..nå..min gissning for än en gång rätt..jag hade just börjat drömma så blev jag väckt av skrik, kollade klockan..10min hade gått från när jag kolla de senast..hooray..efter det var det skrik med jag vet inte hur många minuters mellanrum, många..i ett skede börja jag redan må illa av allt..flashbacks från graviditeten..hujj!! Men låg som en padda i sängen till kl.8.30, sedan kom Nomssan och ockupera sängen, dags att stiga upp..

Nå, kl.10 plinga grannen på, prata lite finska med Nomssan(som verka förstå vad hon mena, tex ta skorna på), och sedan traska de iväg, sedan blev det projekt få Saga att sova, tog sin lilla tid, men nu snarkar hon ute, och jag sitter på köksmattan, vet inte riktigt varför, är såå trött, men kan inte tänka mig att sova, har på något sätt så svårt att ta emot hjälp och känner mig nu besvärlig och undrar ifall jag borde söka Nomssan tillbaka..suck..


Men i väntan på ikväll, får massa finbesök och på agendan finns lite spring, lite pizza, 1kg godis, spel och film..hurra för det:) 

TGIF!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar