29 augusti 2013

The run..

..jaaa..did it...var på en liten lenkki med Tomppa, och gick faktist helt bra, iaf i börjar..mot slutet blev han lite flåsig, men nog skall jag få en bra springkompis av honom ännu!!


Efter min lilla lenkki blev det någonting som ser ut som spyor, Sagas mat, gjorde en äcklig blandning av pasta, potatis, morot, maletkött, lite kryddor, äppel!? och tomat, får se om det duger imorgon, men tror nog kompost-Saga tackar och bockar för allting som man kan sätta på en tesked.



 På tal om Saga, fröken har på 3h tid sömn vaknat kanske 6ggr, ser fram emot denna natt!!!

Och Nomssan då? Hon vill aldrig fara och sova, eller det är alltid ett litet kämppande med henne då det är nattdags, idag skulle hon sova på vår köksmatta, "tuta hääää!!!"...men hon tyckte inte det var så roligt sen mera då hon insåg att jag faktist tänkte lämna henne där och sova...då dög sängen sen igen mitt i allt..



Idag lyser alla våra ledlamppor där ute, dom är så mysiga, får inte det att se fint ut på bild, men I like it, snart skall jag gräva fram yllekoftan och sockorna och sätta mig ute med mitt rödvinsglas och njuta av höstkvällarna medan mina lyktor där ute alla lyser...åhjaaa...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar