16 september 2013

7 days a week..

..nooo så var veckan över igen, har söndagsangst fastän jag inte jobbar..usch..men iaf har detta varit en av mina favoritveckor, mycket sysselsättning och mycket familjetid, perfekt.

Var och hälsa på hos svärisarna idag, dom har flyttat långt bort(ok esbo, men längre än hesa), fint de har det, skulle kunna bygga ett hus åt mig på gården där. Snälla famo färga även mina fransar, hinner(orkar) aldrig sminka mig så nu har jag iaf fransar som syns, wohoo. Tack!! Noomi var även redo att flytta in i deras barnbarns rum. 





Vi fick även en matta med oss, en typ 50-60år gammal fin matta, den fick flytta in vid vårt soffmöblemang, där passa den, så vita mattan fick iställe fara under matmordet och crazy mattan fick förflytta sig till vårt sovrum, bravo.

Ser mysigare ut irl..


Sömnskolan är även på g..förra natten vakna Saga i princip två gånger, först halv 12..då var det vrålskrik i c.40min, andra gången halv 3, då även samma grej..sedan sov hon till halv 7..har inte sovit så länge i ett sträck på typ en månad!! Så kände mig verkligen utvilad. Halv 7 fick hon då sen komma mellan oss, sedan sov hon till halv 9..måste väcka henne då..härligt. 
För tillfället drar hon nu redan en 3h sömn utan comebacks!! Kan det gå såhär lätt? Pfff...



Imorgon är det fabulöst morgonsällskap som väntar..bra att starta måndagen så:) natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar