10 januari 2014

Barnstuff..

..jaa det har ju hänt massa i utvecklingen hos Saga sedan senast...nuförtiden vet hon ingenting som heter åla, vi kryper, klättrar upp överallt...gårgårgår med kärra...tagit typ 2 steg och fallit pladask..vi har börjat äta mer "vanlig mat", smaka på mjölkprodukter, fått 5st tänder(en till är på kommande såhär passligt till resan)..dessutom håller det på att vända sig till att sova enbart en dagssömn. Så här händer det, världens nöjdaste har hon även varit, skulle hon ha varit mitt första barn skulle jag säkert ha villa ha 8st barn till...men håller nog ännu fast i 3st, no worries, tror världen är en bättre plats men inte allt för många avkommor från mig..



Detta år skall jag även ta mig i kragen och beställa foton på våra ungar, laga album eller fotoböcker, har inte ens från Nomssans första år!! shaaaame on me!! Men var skall man börja då man har 60000st foton? Suck

Ajooo..Nomssans nya favorit ord, Satan....tack Tommy, detta ord används med jämna mellanrum när hon är sur, inte vill göra någonting, fäller någonting, faller, inte får något att fungera, sitter ensam i badrummet på pottan...



Nu skall vi snart fortsätta packa...har inte fått så mycket gjort...men djiiis så mycket man skall släpa med? Mat för en armé, litervis av mjölk, blöjjor, mediciner, miljontals kläder...oh well...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar